Sweet Treats ♥

nothing special
Friday 1 June 2012 ? 0 Atashinchi ?

kenapa aku sedih >.< wey , tolong lar aku :'( aku ta larat nak hadapi semua niy sowg-2 paham aku plies plies plies .. lepas satu-2 masalah yang datang dekat aku tanpa henti , adakah niy semua dugaan untuk aku yaa allah :'( tapi aku ta sanggop .. dari masalah dekat HOSTEL dengan kawan-2 sampai lar soal HATI dan PERASAAN :(

kenapa kau perlu uji aku sampai macam niy ? aku tadee tempat lagi nak mengadu , kawan ? ta semua kawan ada masa untuk share prob kita dengan dia kan , aku sayang kawan-2 aku , aku tanak susah kan dowg lagi untuk dengar isi hati aku niy .. cukup sekadar dowg paham aku yang tengah ada prob niy pown da okey , thanks KAWAN <3 mak ayah ? memang kita sebagai anak se-elok elok ny share dengan dowg kan sebab dowg lebih memahami , tapi tuu bukan cara aku :'( aku ta suka kalau setakat perkara yang kecik niy pown nak share dengan dowg , so cara yang lebih baik aku akan share dekat babyblog or pendam jew sowg-2 , itu lebih baik kan guys :)

yeahh aku try untuk senyum , kuad kan semangat aku untuk terus dengan kowg walaupun hati aku niy tadee sape yang twu , tapee sape yang paham kan , so kayy lar aku ta kisah :') 

KAWAN apa lagi sala aku dekat kau ? besa sangat kew wey sala yang aku buad hari tuu ? kenapa kau perlu nak hina aku sampai macam tuu sekali dekat semua orang , kenapa wey ? apa lagi yang kau ta puas hati , hari tuu da settle cara baik kan , tolong lar faham aku wey , kita satu BLOK , satu SEKOLAH , satu PREP lagi .. kita ta dapat nak lari mana-2 wey , mana jew pegi mesti kita akan teserempak walaupun sedaya upaya aku cuba untuk mengelak dari kau .. YEAHH ! aku twu kau cantik kawan , jujur aku cakap kau PERFECT , aku twu sumee tu kawan , aku ta penah lupa .. aku sendiri twu aku ta sempurna macam kau , banyak sangat kekurang aku berbanding kau .. terlalu banyak wey sampai ta terkira , aku twu sume tuu aku sedar :'(

selalu sangat da aku denga kau kutuk-2 aku wey , sampai kawan-2 aku yang dengar pown sakit hati dengan kau , niy kan pulak aku wey , diri aku yang kau kutuk tuu , tapi ta pena sekali pown aku rasa nak SERANG kau , sebab apa aku tanak ? sebab aku fikir kau still KAWAN aku wey , aku tanak kalau kita gadoh-2 lagi , kalau gadoh da tentu-2 lar benda niy akan sampai kepihak atasan kan ? aku tanak macam tuu , aku da TANAK buad mak menangis lagi , kau pown twu kan .. derhaka sowg anak tuu kalau buad mak dia menangis , cukup lar dengan apa yang aku penah buad , aku da janji dengan mak yang aku takan buad hal lagi , sebab tuu aku ambik keputusan untuk diam kan diri , bila kawan-2 aku cerita yang kau kutuk aku , tadee apee lagi yang aku cakap dekat dowg wey , melainkan "BIAR LAR DIA" hanya tuu jew yang mampu keluar dari mulut aku , aku da ta sanggup lagi wey dengan semua niy :'(

hrumm okey-2 , now soal HATI dan PERASAAN pulak , kenapa dalam keadaan macam niy awak selalu ada datang dekat iteww teman kan iteww Y ? kenapa awak perlu hadir dalam hidup iteww time iteww perlukan seseorang sekarang ? iteww takowt sangat dengan keadaan sekarang niy kalau terjadi , but now betul-2 da terjadi da awak , iteww takowt kalau iteww JATUH HATI dekat awak Y , awak faham kan tuu semua ? iteww selalu RINDU kan awak Y bila awak tedee dengan iteww :'( tapi kenapa awak Y ==' Hrumm , awak selalu buad iteww tersenyum dan kadang-2 tu tergelak sowg-2 da macam owg GILE da depan lappy niy , jujur iteww cakap yang iteww da mula suka kan awak Y , awak baik sangat dengan iteww , awak selalu ada teman kan iteww , awak habis kan masa awak macam tuu jew untuk teman kan iteww , layan kerenah iteww yang ntah ape apee niy kan ? HAHA :D iteww hargai sangat-2 , TERIMA KASIH awak sebab selalu ada untuk iteww , walaupun kita baru jew kenal kan awak :') tapi bila awak ada disamping iteww , iteww selalu tersenyum da ta macam dulu lagi ..

setiap masa iteww akan stalker benda yang baru berkaitan awak termasuk lar stalker FB and BLOG ex-GF awak yang awak sayang kan tuu Y , walaupun iteww twu sume tuu boley buad iteww rasa jelez dengan dia , tapi hati iteww niy tetap nak twu jugak , pedih perit sangat untuk iteww time semua tu , tengok pic-2 awak dengan dia , baca cerita awak dengan dia iteww rasa macam kowg niy terlalu sweet sangat , sampai kan iteww sendiri boley paham kenapa awak terlalu sayang kan dia then ta boley untuk lupa kan dia kan Y :') tapi macam mana pown iteww still twu siapa diri iteww dekat awak , iteww ta pena lupe pown yang tuu Y , dan pada hakikat ny iteww sendiri twu yang iteww ta kan pena dapat memiliki awak kan ? tapi iteww ta penah rasa nak benci awak walaupun awak ta terima iteww , SUKA awak dalam diam , STALKER pasal awak , KAWAN dengan awak , tengok awak HAPPY pown da cukup bagi iteww awak :') iteww nak awak selalu jaga diri taww Y , iteww tamau denga awak cakap yang awak cdey-2 lagi , kalau awak cdey iteww pown cdey jugak Y , so lepas niy iteww nak awak selalu CERIA sama-2 dengan iteww kayy , winkwinkwink ~~

 HEHE :D awak dengar kan lagu dekat blog iteww niy I LOVE YOU by : najwa latif , lagu niy iteww bagi khas untuk awak Y :) simpan dan selalu ingat untuk KENANGAN iteww dengan awak okey ^_^ kayy lar bubye .

thyra kalik story :)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post