Sweet Treats ♥

why ?
Thursday 31 May 2012 ? 0 Atashinchi ?
hey stalker , sorry hari niy thyra tadee mood sangat lar , ta twu lar kenapa 2 3 hari niy asyik nak nagis jew keje terasa diri niy macam terlalu EMO .. rasa macam tadee semangat pown ada , selalu ny time cuti-2 sekolah macam niy lar syok kan ? tapi bagi aku yaa allah bowink ny tuhan jew yang twu ..

mungkin sebab aku tadee teman kowt , aku perlukan someone untuk sentiasa ada dengan aku ,  teman kan aku , tapi macam mana ? aku tadee pown teman tuu , aku da try cari yang sesuai but aku still ta jumpa lagi , so luah kan dekat sini jew lar yang mampu untuk aku sekarang :'(

susa ny nak dapat LELAKI yang setia kan sekarang , aku rasa macam satu jew yang ada dalam seribu , and now aku da jumpe da kowt rasa ny yang satu tuu nama dia "YONn" , but dia juz fwen aku jew , aku pown baru jew kenal dengan dia tadi mungkin , HAHA :D lawak kan , baru jew kenal tadi tapi da yakin sangat yang dia tuu LELAKI yang setia ..

okey-2 aku bgtwu kowg kenapa aku rasa yang dia niy LELAKI yang SETIA kayy , hurmm aku twu pown sebab tadi dia ada cerita cikewt dekat aku pasal GF dia tuu , dia cakap dengan aku yang dia baru jew lepas BREAK dengan gurl tuu , but dia still sayang GF dia tuu campi kan dia ta dapat tidow , macam aku sekarang niy , ermmm kesian kan dengan dia :'( dari situ kowg boley tawu yang dia sayang sangat dekat gurl tuu kan ?

satu jew yang aku nak cakap "UNTUNG AWAK KAWAN" sebab dapat BOYFIEE macam dia , dia sayang sangat dekat awak , tapi kenapa awak buad dia macam tuu ? awak ta kesian dekat dia kew ? dia setiap MASA , setiap DETIK , setiap SAAT fikirkan awak .. walaupun saya baru jew kenal dia tapi saya faham perasaan dia , mybe sbb aku dengan dia ada persamaan dari segi tuu kowt , hurmmm MUNGKIN larrr ..

rasa ny tadee ape da kowt , da tadee idea da pown just nak share tuu jew dengan kowg , aku harap one day aku pown akan dapat LELAKI macam YONn jugak , hehehe ^_^ berangan jew twu aku niy , tapi ta sala kan ? mana lar twu dapat kew BOY yang ciri-2 macam dia , sure aku akan jaga dia , then SAYANG dia dengan sepenuh hati aku , huwaaaaa :'( da lar nak nagis pulak , kayy bubye 

Thyra kalik story :) thanks for reading .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post