Sweet Treats ♥

Tuesday 29 May 2012 ? 0 Atashinchi ?
hey stalker <3 lama ny aku da update babyblog aku niy kan ? kowg mesti miss nak denga luahan hati aku lagi kan ? eceh-2 tadee lar aku gurau jew pown .. ^_^

okey hari niy aku nak cite pasal cinta 3segi , awww awww mesti kowt ta saba kan ? yeyeee sabo lar nak cite lar niy .. 
okeyy mesti kowg ingat lagi kan noor azizi akmal bin abdul halim :') jyeahh dia tuu EX boyfie aku , dalam banyak-2 dia salah satu the best lar untuk aku , sampai sekarang pown aku still lagi sayang kan dia .. yelar mane ta ny macam2 yang kitaowg da lalui bersama sepanjang aku dengan dia still couple .. banyak wey suka duka aku lalui dengan dia .. hurmmm ntah lar -,-

okey kalau kowg nak twu , aku break dengan dia pown tanpa dia twuu sebab yang sebena , dia ada tanya aku kenapa nak break , tapi aku ta penah nak bagtwu dia kenapa , sebab sala tuu dia yang buat kan ? so sala sendiri takan kita ta twu pulak .. so aku cakap dengan dia you pk lar sendiri kenapa i minta break dengan you sekarang niy .. dan sampai sekarang jgk dia still ta twu ..

macam niy cite dia , satu hari niy aku ada IM dengan sowg boy dekat FB , boy tuu mmbe skowla lama aku , so bila dengan dia , mula lar gila gila aku sampai , okey time tuu tiba2 boy tuu IM aku dia ajak couple , so aku dengan gedik ny cakap lar okeyy jum ! tapi dalam masa yang sama , kiteowg mmg tadee niat yang siyez melain kan main2 jew , sbb aku da ada boyfie yang boy tuu pown da ada GF da .. yang tuu sume gurau jew pown bukan siyez mmbe kan biasa lar tuu ..

okey then ta lama lepas tuu zizie minta pasword fb aku , dia on then dia baca IM tuu (aku saja ta buang IM tuu sbb aku nak dia twu apa yang aku buat kalau aku online then tuu salah satu cara yang aku nak dia twu yang aku ta curang dengan dia , aku jujur dan aku ta takowt sbb aku ta sala) lepas jew dari tuu dia terus mengamuk dia cakap aku CURANG dengan dia , tapi sebena ny benda tuu bukan siyez pown , masa IM tuu pown mmbe aku tuu siap cakap yang benda tuu gurau ag .. tapi dia still ta paham , okey fine aku ta kisah mybe sala aku sbb aku da layan boy tuu ..

lepas jew dari tuu dia da ta bagi lagi aku guna FB dia cakap dia tanak kalau aku buat hal lagi , dia tanak aku curang , dia sayang kan aku , okey fine aku time , aku ta gune pown FB tuu lagi , dia tuka pasword aku then tuka pasword FB dia sekali sbb aku pown twu pasword dia ..

then satu hari niy aku ta twu kenapa aku risau sangat dengan dia sbb perangai dia da banyak sangat berubah , aku ta twu lagi apa yang dia buat dekat fb sbb aku da ta guna FB kan , so aku da ta dapat nak stalker dia lagi , satu hari niy aku dapat idea yang aku nak buat FAKE FB tapi bukan untuk tujuan yang lain , juz untuk pasti kan yang tadee pape yang berlaku jew .. sekian lama aku guna fb tuu tadee sape pown yang dapat kesan yang FB FAKE tuu aku punya , yang twu pown mmbe aku yang betul2 rapat dengan aku jew .. tapi walaupun aku dapat stalker dia guna fb tuu sikit pown tadee yang mencuriga kan yang aku nampak .. aku rasa lega sbb aku mmg sayang kan dia ..

tiba2 satu hari niy tuhan maha adil dia nak tunjuk dekat aku yang selama niy aku mmg PEREMPUAN yang malang sbb percaya kan dia , rupa2 dia ada GF lain belakang aku , wey hancur ny hati aku timee tuu wey , tuhan jew yang twu .. meraung ta berlagu da aku time tuu .. niy bukti kukuh yang menunjuk kan dia curang dengan aku ...




niy lar bukti yang sebena ny ... aku dapat twu pown melalui FB FAKE aku tuu .. selama niy mmg aku banyak sangat denga cite pasal dia yang dia curang dengan aku , tapi aku ta caye aku pekak kan telinga sbb aku tanak kalau disbb kan owg laen aku dengan dia jadi mcm tuu , tapi bila bukti da ada depan mata baru lar aku percaya dan buat keputusan untuk putus kan relay kiteowg sbb aku da ta sanggup ditipu lagi dengan dia .. thanks ya allah sbb kau da berikan kebenaran untuk aku twu perangai dia yang sebenar ...

kayy hari niy kowg sume pown twu kan berapa hari bulan 30/05/2012 yeah niy lar tarikh yang aku tunggu2 selama niy .. kalau aku still lagi dengan dia hari niy da 1years aku dengan dia sbb aku couple dengan dia time 30/05/2011 :) tapii malang ny jodoh aku dengan dia ta panjang .. maafkan i sayang .. niy lar sebab ny kenapa i minta break dengan you kalau you nak twu selama niy ... 

i hope you happy dengan life you sekarang :) 
(p/s : imissyoubie)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post