Sweet Treats ♥

tuhan jagakan dia
Saturday 21 April 2012 ? 0 Atashinchi ?
hey hey ! lama ny ak ta bukak babyblog aku niy kan ? huwaaaa :'( cian dia menangis , hehe da lar thyra kau jangan nak merepek lagi dekat ciniy kayy ^_^ Jyeahh , siyez rindu gila nak update story baru .. macam macam yang aku nak share dengan kowg selama aku dalam hostel DUA MINGGU  niy , sampai sempat lar aku demam time dekat sane kan .. okeyy bye ! tutup cerita pasal tuu okey :p

howt story , mari mari denga cerita (read and weep)
haa ! yang atas niy mesti kowg da twu sape kan kan kan ? yeahh , MOHD AFIQ BIN JAMIL tuu nama dia , umur dia 18tahun time 19MARCH hari tuu , da tua rupa ny babyman aku sowg niy huhuh :p ermmm dia niy sebenar ny  BOYFIE  merangkap Babyman , Babyboy , Babyboo , Superhero , Batman , Bestie dan semua ny lar untuk aku .. biy SUMPAH sy sayang sangad sangad dekat awak .. winkwinkwink ~~ hehe :p gedik pulak , kay babyman aku niy selalu ada dengan aku time aku susa dan senang , dia ta penah lupa diri , sentiasa ada dengan aku time aku susa dan perlu kan dia .. HAAA ! nak twu taa ? babyman aku sowg niy manje taww , dia caring , baik , comell , sume ny lar .. hurmm tuu lar salah satu sebab ny aku cair dan jatuh cinta dengan dia , imissyouubiy <3 indah ny saat saat tuu kan sayang ? sy ta penah rasa sedey bila awak ada dengan saya .. thanks biy sbb aku sudi jadi peneman dalam hidup saya selama niy ^_^ awww awwww sayang awakk babyman ! I LOVE YOU <3

tapi dengan sekelip mata babyman sy berubah :'( kenapa dengan awak biy ? mana awak pergi ? kenapa awak buad saya mcm niy biy ? kenapa awak tinggal kan saya biy ? kenapa awak diam kan diri mcm tuu jew biy ? awak sakit kew biy ? ataupun sy ada buat salah dengan awakk ? plzz baby jangan buat saya macam niy , saya risaukan awakk .. maafkan sy biy kalau saya ada buad sala dengan awakk ... 11 APRIL last saya dengar suara awakk sampai lar 17 APRIL awak mendiam kan diri , sy call awak ta angkat , banyak kali biy sy call awak tapi kenapa masih yang sama biy ? sy rindu kan awak ... awak twu ta tuu biy ? setiap malam saya menangis sebab saya rindu kan awak ..

dan akhir ny 18 APRIL baru lar saya dapat dengar suara awak balik , awak twu ta betapa happy ny saya time tuu biy , sebab saya terlalu rindu kan awak , saya rindu nak dengar suara awak , dalam masa yang sama saya menangis lagi masa saya cakap dengan awak , maafkan saya biy sebab saya ta dapat nak kawal or tahan perasaan saya masa tuu dekat awak biy ... maafkan saya sayang kalau awak terasa yang saya niy membebankan untuk awak :'( tapi saya nak awak twu mybe saya jadi macam tuu sebab saya sayang kan awak ..

dalam kegembiraan kerana dapat mendengar suara awak setelah seminggu ta contant , sekali lagi saya menangis kerana awak biy :'( akhir ny awak sebut juga perkataan yang paling saya benci dalam hidup saya . tapi saya ta melawan , saya terima dengan hati yang terbuka walaupun pada hakikat ny hati saya terluka biy , awak pergi meninggalkan diri saya untuk kesekian kali ny tapi bukan untuk sementara malah selama ny .. tarikh 18 APRIL tuu jugak lar , saya demam dan menangis sampai bengkak mata saya biy .. masa jaga air mata saya akan terus keluar , keluar , dan keluar sehingga saya tertidur air mata saya masih lagi mengalir :'(
mungkin saya bukan yang terbaik untuk awak .. saya terima , awak dengarkan biy lagu dekat blog saya niy .. lagu niy untuk awakk , take care biy :)





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post