Sweet Treats ♥

so jelly :'(
Sunday 25 March 2012 ? 0 Atashinchi ?
hey guys ! owh baby i so jelly with you lar sayang :'( i teringin jugak nak jadi SWEET COUPLE macam you all berdua :) but i twu nak dapat TRUE LOVE niy bukan senang kan kan kan ? macam-2 dugaan yang harus kita lalui dan rasa , dalam relay pown mesti kena ada KESABARAN , KEJUJURAN , dan KESETIAAN bagi dua-2 insan itu dalam sebuah relay yang bahagia right ? ^_^

owhhh my sweetie :) nak twu ta ? i nak jugak jadi macam sweet couple yang bawah niy :) 

tidakkkk ! sweet gilew kan dowg niy guys ? cool sangat-2 kalau boley kan i nak jugak jadi macam dowg niy ... untung ny si Gadis chumill itu kan ? semua ny dia dapat , kasih sayang dan segala ny dari si Jejaka tampan itu :)

dan untuk pengetahuan lelaki-2 diluar sana tuu , kowg pown nampak kan apa yang gadis atas tuu sedang pegang ^_^ jyeahh ! i rasa kowg pown patut buad benda yang sama juga untuk GF kowg sebab , hati perempuan niy lembut taww , walaupun pada luaran ny dia seorang yang KASAR , tetapi dalaman ny dia tetap juga seorang GADIS yang dalam hati ny ada taman , hihihih :p dan kalau kowg nak twu juga , kalau kowg buad sesuatu kejutan atau pun perkara yang boley membuadkan se-2orang gadis itu menangis kerana gembira , itu akan membuadkan GF kowg tuu maken dan bertambah sayang dekat kowg sebab apa nak twu ? sebab gadis itu akan rasa bahawa dia lar gadis paling untung dan amat dihargai oleh pasangan ny :) and i sure jugak tadee gadis yang ta suka kan PATUNG BERUANG yang BESAR tuu kan , hihihi ^_^ #sebab i pown suka jugak ... so kowg pown boley try buad apa yang i cakap kan tuu dekat GF kowg , okey guys (Y)
btw , i hope relay gadis chumill dekat atas tuu dengan boyfie siGadis , kekal sampai ke akhir hayat okayy ^_- #AMIN...

(P/S: sorry baby i ambik pic you niy , tapi jujur i cakap yang i suka pic tuu sebab sweet gilew hehe :D)





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post