Sweet Treats ♥

new bestie =)
Friday 16 March 2012 ? 0 Atashinchi ?
okey .. ehh hye guys :'> hari niy aku nak story yang aku ada bestie baru taww :) 
kayy nama dia Dzulkifli aww awww <3 so sweet lar nama you , hihihi :] dia niy aku ta penah kenal pown selama niy , aku pown baru jew kawan dengan dia malam niy , jadi fwen dia dekat fb pown aku rasa baru2 jew lagi .. 

okey now dia bestie aku .. haa ! kowg pown mesti pelik kan ? ta penah pown kawan or pape , tibe2 jew jadi bestie .. hurmmm macam tuu jgk aku , tapi dia ckp dengan aku yang dia ikhlas nak jadi bestie aku dan dia yang minta nak jadi bestie aku .. bila aku tengok dia betul2 nak jadi kan aku niy bestie dia , okey aku pown terima lar dia sebagai bestie aku .. i trust you dzul :) you jangan main2 dengan i taww .. kalau ta i merajuk dengan you lama lama .... tanak kawan dengan you lagi lepas tuu .. plzz jangan hilang kan kepercayaan i dekat you okey :)

niy pulak time aku skype dengan dia tadi #jangan jelez :p


ermm walaupun aku baru jew kenal dengan dia , tapi aku twu dzul niy jenis seorang yang manja , kan you kan ? hehe uwekkk :p now i bestie you kan ? pape pown problem you , i nak you share dengan i okey (Y) i sentiasa ada dengan you , tuu yang you nak right ? kayy i tunaikan hehe :p

p/s: i hope you boley jadi bestie i sampai bila bila ;) hehe kayy lar bubye fwen ^_^ 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post