Sweet Treats ♥

:'(
Saturday 3 March 2012 ? 0 Atashinchi ?
entry kali niy aku tanak letak pape gamba pown .. maaf :'(
okey tadi aku online then aku bukak balik friend requests aku yang aku malas nak confirm , aku bukan bangga tapi memang ramai yang add aku but aku ta confirm dowg , bukan aku sombonk tapi aku ade sebab tersendiri , dan tadi aku tengok balik ade sowg gurl yang add aku niy .. salah satu sebab aku ta confirm kan dia hari tuu sebab aku dengan dia pernah timbul satu problem walaupun aku tahu yang semua tuu bukan sala dia , tapi macam mana pown sakit hati aku masih ta hilang lagi dengan dia .. maafkan aku kawan :'( then aku pown tak tahu kenapa tadi tiba2 aku tergerak hati nak confirm kan sent requests dia hari tuu , dan seperti biasa , aku akan stalker owg yang add aku tuu , lepas jew aku bukak dia punye profile air mata aku mula mengalir :'( nak tahu kenapa ? yee saba aku nak cite lar niy , hurmmm aku menangis sebab aku teringatkan kisah lama .. dan mungkin sebab dia lar relay aku dengan siDia dulu berakhir , dan bukan sala dia pown dalam hal tuu , sebab dia mmg ta tahu apa-apa tentang relay aku dan siDia , malah sepatut ny aku berterima kasih dengan dia , sebab dia lar aku dapat bukti yang kukuh bahawa orang yang aku sayang selama niy BERLAKU CURANG dekat belakang aku .. thanks HAZA AMALINA sebab you da selamat kan i , but i nak minta maaf kalau i penah termarah you dalam hal tuu , walaupun bukan sala you , dan sekali lagi i minta maaf dekat you dalam hal tuu , mybe lepas niy kita boley jadi mmbe right ? macam mana i mmbe dengan edayah zamrey sekarang .. hal yang berlaku sama jew juz edayah ta pernah pown terima siDia tuu sebagai couple dan you pernah terima siDia ..apa apa pun tuu cerita lama kan ? and thanks for everything <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post