Sweet Treats ♥

Sunday 22 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
noor azizi akmal bin abdul halim </3

lelaki yang sukar untuk aku lupa kan , sayang aku dekat dia still ada walaupun aku dgn dia tiada apa apa hubungan lagi .. aku kenal dengan dia di FB -cinta muka buku - lar kate kan , ta sampai sehari pown kenal dengan dia aku da mula cair dengan dia , jujur pengakuan berani mati *aku mmg seorang yang mudah jatuh cinta dengan lelaki yang baik dan caring pasal aku .. uwekk :p .. aku pown ta twu lar pulak macam mana , semudah tuu aku boley fall in love dengan dia kan .. hebat bukan dia tuu :')  

untuk pengetahuan kowg jgk dia niy sebena ny senior aku dekat skowla last year .. so mybe sbb tuu lar aku ta kesah kowt kalau jatuh cinta dengan dia .. sama skowla kan boley lar kiteowg selalu jmpe .. hehehe :p
aww awww sukew taww aku .. ermm tapi sayang ny aku dengan dia ta lama .. 30/05/2011-13/12/2011 hurmm sampai situ jew jodoh aku dengan dia kowt :'( nak buad macam mana kan , aku terima dengan hati yang terbuka ..

pada mula ny kiteowg mmg nak rahsia kan hubungan kiteowg kat skowla .. kalau boley tanak kecoh2 aku ta sukew sangat .. tapi aku pown ta twu dari mane adee jew yang dapat twu kisah aku dengan dia .. lepas dari tuu agak kecoh jgk kes aku dengan dia dekat skowla .. sapee jew yang ta twu .. satu skowla twu aku dengan dia .. bukan budak2 tuu jew yang twu , cikgu , hem and pengetua pown twu taw .. hebat kan ? hahahahah :D

ermmm tapi ade jew budak2 skowla aku yang ta suke aku dengan dia .. mybe dowg jelez kowt aku dengan dia .. apa jew yang aku ta kena dekat skowla tuu dulu , kene drop dengan budak2 form5 tuu da jadi kebiasaan buat aku .. setiap masa mane jew tempat yang aku pegi mesti adee jew nama aku owg sebut .. kadang2 aku tension jgk tapi bila aku pk kan sayang aku dekat  dia aku biar kan sume benda tuu .. **ermm sayang kan .. sume ny ta kisah .. *pelik dengan perangai sendiri

nak tengok ta saat2 bahagia aku dengan dia :')

haa .. niy lar pic tuu .. sweet ta kiteowg ? tengok tu ada nama right .. tu nama aku dengan dia .. tontey itu aku dan buffy tuu dia ..

tapi sekarang semua ny hanya tinggal kenangan .. dia bukan lagi milik aku .. hope lepas niy dia happy dgn life baru dia .. mybe ade gurl yang lagi baik dari aku yang boley jaga dia .. hati aku da cukup teluka dengan yang yang telah belaku .. cukup lar hati aku niy dipermainkan oleh dia .. aku da serik ..

sekian ^_^

(p/s : hahahahaha cite yang membosan kan , ta menarik langsung ! kesah pulak aku .. uwekkk :p tanak bace blaaa !)







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post