Sweet Treats ♥

Friday 20 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
siti nur hidayah binti ruslan <3
cinta hati tontey kan sayang kan kan ?

happy bezday to you ,
happy bezday to you ,
happy bezday to eyaaa ,
happy bezday to you !!

hehehe :p btw kan sayang .. aku nak wish happy belated bezday yayunk ! 19.01.2012 hari yang paling tak best bagi aku dekat hostel tanpa kau sayang :'( .. sumpah nak nangis bila kau tadee dengan kteowg sume time tuu sayang ! kteowg sume rindu kan kau ! rindu nak denga suare kau yang manje tuu dalam dorm , rindu nak gedik2 dengan kau , rindu nak lepak makan tengah2 malam  dekat prep 3 sambil cas Hp , rindu nak kutuk kau , rindu segale2 ny lar sayang :'( and yang paling penting rindu nak buli kau time bezday kau yang mcm kite selalu buat dekat budak2 lain satu masa dulu kan yunk ? 

sumpah setiap masa aku ingat kan kau ! sekali pown ta pena lupe kenangan kite masa kte same2 dulu , kalau bab bab buat jahad niy , haaa AMBIK KAU ! memang takan adee owg lain selain kite kan ? sampai kan nama kita naik dekat surau time kite tgh sedap2 membuta dalam dorm ta turun surau .. hahahah , KANTOI pulak .. uwekk :p shukew hati lar kan sayang .. kau adeee ? tadee kan , so DIAM paham ! apee nak jadi pown ta twu lar kan kite niy .. macam macam betul masalah kite -,-

and untuk pengetahuan kau sekarang .. tempat kau da betukar menjadi tempat aku .. memang ta boley nak berenggang dari situ lagi .. kat situ tempat aku tidow , kat situ tempat aku layan perasaan , kat situ tempat aku menangis , kat situ tempat aku MAIN Hp , kat situ tempat aku baca novel and  kat situ jgk lar tempat aku teringat kan kau ..   


tengok niy !! ohhh tidak , muke aku macam BOD -,- tapi niy satu jew pic yang aku ade dengan kau sayang , akan sentiasa aku simpan sampai bila2 tuu yang penting ! 

ermm niy pown , owg laen sume tgh prep kite betige merayau , lepas tuu tadee keje duduk dekat tangga ambik gamba .. tapii macam mana pown aku TERBAIK pegang buku JAGUH SPM AGAMA ISLAM tuu .. kau adaaa ? hahahahahha <3 miss gilew time niy :'( 

aku nak putarkan balik masa boley ? aku nak zaman masa dekat atas niy ... aku tanak kite sume bepisah dgn kau mcm sekarang :'(  

wey eykin , paey , nanie , aten , ain , jieha , echa , short and sume budak2 dorm 3 ! kitesume sentiase rindu kan budak comey yang sowg niy kan ? apee pown yang kteowg buat mesti akan ade terselit nama kau EYA RUSLAN ! nak twu apee ayat keramat tu ? haaa niy *kalau ade eya sekarang mesti lagi best kan ?* niy lar ayat yang selalu akan keluar dari mulut salah sowg nama yang aku sebut dekat atas tuu .. sbb apa kowg nak twu ? hurmmmm , sbb kiteowg rindu kan kau lar sayang :'(

jaga diri baik2 taww , kalau ta sihat jangan lupa makan ubat , semoga panjang umur , dan dimurahkan rezeki 
happy bezday orang tuee ! hahahahahha . uwekkkk :p

rasa ny sampai siniy jew lar dulu okey :') nanti kalau ada lagi aku akan story and share lagi okeyy .. ape pown HAPPY BELATED BEZDAY eya ruslan <3 
iloveyouuu so muchhhh !!!

(p/s : jangan pernah kau lupa kan semua yang penah kite lalui dekat tkk 2011)







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post