Sweet Treats ♥

OTP with abang kereta a.k.a A.k
Friday 9 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
abang yang sentiasa memahami aku <3

okey niy abang kereta aku :') tapi aku biasa panggil dia A.k jew .. nak twu kenapa A.k ? yee saba lar aku nak story story lar niy dekat kowg .. HEHE :)

erm aku kenal dengan dia awal tahun niy , dekat SEKOLAH MENENGAH TEKNIK KUALA KLAWANG haa ituu lar dia nama sekolah baru aku , kowg mesti ta twu dekat mana kan , hurmm maklum lar sekolah dekat kg lar kata kan , dekat NEGERI SEMBILAN , JELEBU **hello jangan kutuk lebih lebih kayy = =' negeri sembilan tuu kg aku .. skowla tuu da lar dalam hutan .. SUMPAH -,- bowink gila skowla situ aku ta tipu ! tapi dekat situ jugak lar aku dapat kenal dgn a.k niy hehe xD

kayy , umo a.k baru 21 tahun niy , dia salah seorang tenaga pengajar dekat skowla u.j dalam kelab seni kebudayaan kowt -,- eee mandai mandai jew aku niy .. hehe :D shukew hati aku lar tuu yang aku twu nak buad macam mana kan , ermm tapi tuu kalau tengahari , bila petang sampai kew malam pulak dia akan datang   dekat skowla aku tuu berniaga pulak .. so setiap hari aku akan jumpe ABANG COMEY sowg niy dulu time duduk hostel :')

hurmm aku ingat lagi , time tuu aku rasa dalam awal bulan tiga kowt kalau ta silap aku lar , and time tuu jgk dia baru first time datang skowla aku untuk meniaga , dan timee tuu jugak lar aku SYOK dekat dia , HAHA xD ta malu shukew dekat laki ... eee shukew aty aku lar adee susa kan kau kew ? ta kan , so diam diamm jew okey sayang ? hahaha :D

aku niy kan NAKAL cikewt , hehe , kowg pown bukan ny ta twu kan ? erm malam tuu aku rasa macam nak kenal jgk dengan dia ta kira lar apee yang jadi , then aku cakap lar dekat eya comey comey bucuk masyam aku sowg tuu , dengan manja and gedik ny aku datang dekat eya , aku cakap dekat eya macam niy , kowg buadd suara gedik cikewt taww :p heheheh :D aku cakap , hurmm eyaaaaa tontey kan nak kenal dengan abang yang pakai cap tadii tuu lar , diaa COMEYY tontey shukew tengok dia , eyaa tolong mintak kan no nfon dia boley ? HEHE :p gedikk kan aku .. ermm lupa pulak dekat TKK owg panggil aku TONTEY tanye jew sapee sapee sume kenal , hahahahah perasan jew tadee lar ta pown biase jew , da mmg tuu gelaran yang aku da dapat dekat sana **eykin yang bagi , thanx yaaa sayang :')

kayy lepas dari tuu eya pown mula kan lar tugas dia tolong aku minta no a.k , aku ingat ta dapat , tapi rupa ny nasib aku baik time tuu , then dia pown bagi no dia dekat aku .. wehh happy gila aku timee tuu , maklum lar single lar di kata kan time tuu .. so sapee yang ta sukew kan , tapi satu jew yang malang ny aku ta bawak fon timee tuu balek hostel , yelar awal tahun kan , still takowt ta berani lagi nak bawak , so aku cakap dekat dia tapee lar nanti balek wajib aku cntt dengan dia .. so dia cakap okey , bilaa jew timee balek wajib aku mmg da ta saba gilew lar nak cntt dia , tapi lagi sekali malang ny no dia tertinggal dekat dalam loker aku , BAPAK sedey weyy aku timee tuu , aku pown pk macam mana aku nak cntt dengan dia niy , semalaman aku ta dapat nak tidow fikir kan dia , and last last baru aku ingat kenapa lar aku niy bodoh sangat ta minta dekat eya jew -,- yelar dia kan ada no a.k , hahahaha :D dengan pantas aku kol eya , tapii eya ta angkat , adee lar dalam  2 3 kali aku kol tapi dia ta angkat , okey tapee lar nak buad macam mana kan , ta bapee lama lepas tuu text masok , aku tengok eya , wahh <3 bebunga hati aku time tuu , dia tanye aku nak apaa , aku pown cakap lar yang aku nak no a.k sbb no dia tertinggal dekat loker , eya pown ckp okey-2 , then dia send no a.k dekat aku , happy ny iteww time tuu :) thanx yaa awakk ..

hurmm dapat jew no a.k aku pown cntt lar dengan dia dari mula kenal sampai lar sekarang niy , tapi macam macam yang belaku aku dengan dia , kes aku merajuk sampai nak dekat dua bulan pown adaa dengan dia , aku lar yang gedik sebena ny , HEHE :p bia lar shukew hati lar , manje kan abang ? hahahahahah :D POYO jew uwekkk :p

hurmm kteowg penah jugak menjauh disebab kan sowg boy , ermm ta twuu lar apee yang dia jelez sangat aku dengan a.k kan , tuu sumee aku da malaz nak ambik twu da , yang aku twu sekarang aku nak mula kan hidup baru aku .. aku nak rapat balek dengan a.k macam dulu kalau boley and kalau a.k pown sudii lar kan ..

haa semalam a.k kol aku , then aku pown OTP lar dengan dia , aku rasa adaa lar dalam 2jam .. da lame kan aku ta OTP dengan a.k macam semalam .. ya allah rindu ny aku dekat dia , tuhan jew yang twu macam mane perasaan aku semalam , rindu dengan suara dia , rindu nak gelak dengan dia , eee semua ny lar senang cerita HEHE xD over pulak :p

hope kali niy aku dengan dia kan terus macam niy sampai bila bila kan abang ? thyra sayang abang sangat sangat sangat <3 abang janji jangan tinggal kan thyra okey , thyra sayang kan abang samaa macam dulu jugak :) ta pena pown kurang .. bak kata eya OMG ! kembali pulang mehh , hahahah :D mandai mandai jew kau niy sayang :p

pape pown aku nak cakap yang aku happy sangat sangat time OTP dengan dia semalam , da berapa hari aku ta tergelak tapi malam tadi a.k da buad aku tersenyum kembali , thanx abang :') thyra hargai sangat , thyra harap abang takan benti untuk sentiasa buad thyra tersenyum macam semalam balekk kayy :'> never ever leave my soul needs love , remember it is that the heart is always to yourself ..

kayy lar , promise taww abang ! jangan tinggal kan thyra ..
bubye take care :')
iloveyouu and imissyouu sayang <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post