Sweet Treats ♥

nyanyi nyanyi nyanyi :))
Wednesday 7 December 2011 ? 0 Atashinchi ?

hello stalker :') hari niy aku tanak story pasal boy mana mana pown , aku da penad and malas da nak fikir sapee sapee .. haaa :') kowg nampak atas tuu ta ? karaoke right ? yeahhh .. itu lar dia yang aku nak cerita sekarang niy heheh :')

semalam aku keluar jalan jalan gi downtown cheras with my cuzzy fiffy zul'aziman , mama , induk , nisa andd kyra .. then mama cakap nak gi beli tudung dekat satu kedai tuu , abang punye kedai tuu okey lar jenis otak gilew gilew masok air macam kteowg jugak , so boley ngam lar dengan abang tuu ..

then ta twu lar macam mana tibe tibe abang tuu boley pulak offer kteowg join contest karaoke tuu , abang tuu ckp masok niy , alar just untuk happy happy jew tadee buadd apa dekat ruma kan , soo ape sala ny , mana lar twu boley menang kew .. macam tuu lar yang abang tuu cakap semalam ..

andd yang paling syok ! aww awww sukew ny aku , abang tuu cakap dia ketua juri .. soo dia bolee tolong untuk menang nanti .. WOW ! best ny aku .. ehh ehh over pulak aku niy , heheheh :D belum sure lagi aku menang lar , uwekk :p

hadiah ny seperti berikut : tempat pertama 3k / tempat kedua 2k / tempat ketiga 1k .. wahhh bukan mainn lagi aku kann ? siapp nak bgtwu hadiah bagai .. over gilew ! eee sukew hatii aku lar kau susa kew ? taa kann , soo shuttt diam diamm sudaa lar kau .. uwekk :p 

alar aku nak masok niy pown bukan ny untuk menang sangat , suara aku niy kalau best tapee , niy macam katak bawah tempurung jew .. HAHAH XD yeye aku seda tuu , aku ta lupa diri kayy tuu yang penting :))

kalau rasa rasa nak denga aku menyanyi datang lar sana nanti , jmpa disana ! HAHA XD macam artis gituu kan ? hhahahahha :D k bubye <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post