Sweet Treats ♥

again again and again :'(
Wednesday 30 November 2011 ? 0 Atashinchi ?

I want to be strong ...
kayy .. entry akuu harii niy .. aku ingin menjadi kuadd untuk superhero .. nakk twu kenapa ? sebab aku sayang kan dia :'( .. tadi aku bukak profile fb dia .. aku tengok ada something yang gf dia post .. then aku tekan clik dekat post thoo .. rupa ny post thoo blog gf  dia lar .. bilaa tengok jew blog thoo aku jadi cdey .. ta twuu lar kenapa kan .. yess ! memang padan dengan muka aku kan .. shukew lagi dekat bf owg .. so kalau adee pape kena lar tahan sume ny .. yeee I CAN BE STRONG ! tapi mampu kew aku :'( sayaa ta kuadd untuk semua thoo awakk twu ta SUPERHERO ... sayaa ta KUAT awakk .. saya ta mampu ..dekat siniy jew lar tempat untuk saya nak mengadu awakk .. sayaa sayang kan awakk twuu .. susa untuk saya lupaa kan awakk yang macam mana sayaa cakap dengan awak yang saya ingin lupaa kan awakk ..sayaa rasa awakk pown twu kan yang malam tadii sayaa ta tidow .. kenapa saya ta tdow :'( niy lar yang saya buadd edit blog niy sampai lar ke pagi .. semua ny untuk awak twu .. saya ta minta untuk awakk kesian or minta simpati dari awakk .. tapi saya nak awakk twu yang niy lar sayang saya dekat awakk dan isi hati sayaa dekat awakk .. kayy mybe awak ta penah twu kowt yang sayaa sayang kan awak macam manee , kayy tapee tuhan twu awakk hati sayaa macam mane :'( .. biar lar apa yang saya rasa niy menjadi rahsia untuk diri saya sowg kan awakk ?? nak buad macam mane kannn ? da jadi macam niy , kayy sebelum tuu sayaa nak mintak maaf dulu  kayy sebab ada sakitt kan hatii awakk semua :'( tapi sumpah sayaa da try untuk jadi yang terbaik untuk diri awakk dan saya :'( tapi niy yang sayaa dapat kan ? :'( tapee lar mybe tuhan nak uji sayaa kowt sejauh mana sayang saya dekat awakk kan biyy :') apa pown yang jadii saya tetap   sayang awakk :)


siti  noradilah <3

niy lar adek angkat iteww comey kan dia <3

heyy budak kecik ! kayy :') nama dia siti noradilah .. iteww kenal dengan dia baru jew lagii , tapi i teww sayang sangat sangat sangat dekat dia mey ciniy sys sayang cikewt *muahmuahmuah :*  .. maklum lar  iteww niy tadee adek kan .. so dia sowg jew lar adek iteww .. iteww rindu sangat dekat dia .. yelar sejak da ta gne fb lame thoo iteww da jarang cntt dengan dia .. diela sys miss sangat sangat dekat diela sayang :'( da lama kita ta cntt kan diela ? hari thoo ade jgk iteww text dia .. tapi dia ckp dia baru jew keluar dari hospital .. ta boley jalan :'( awakk kenapa sayang ? awakk tadee bgtwu sys pown kan :'( .. erm tapee lar mybe awakk bz tadee masa nak bgtwu sys .. sys nak diela jaga diri okeyy :') sys sayang diela .. sys tanak kalau diela sakitt lagi lepas niy taww sayang .. ingat sys sentiasa ade dengan diela kayy :')  diela kuadd kan sayang .. sys doa kan awak cepat sembuh okeyy .. imissyouu sayang <3 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post